domingo, 17 de octubre de 2010

ES-PEC-TA-CU-LAR la VII Volta a Peu Fira d'Onda

Realmente espectacular ha resultado esta nueva edición de la Volta a Peu. El día magnífico, la organización ni qué decir, y los resultados verdaderamente formidables. El nuevo circuito, llano, llano, llano, se ha hecho de notar, y los 215 atletas llegados a la meta, lo han hecho todos en menos de una hora. Nivelazo se llama a eso...
El vencedor general de la prueba ha sido Mjibar Abdelilah, que repite victoria porque ya fue el ganador del pasado año, y en esta ocasión su tiempo ha sido de 31:09, a una media de 3:06 por kilómetro.. No está mal ¿no os parece?



En este enlace podeis encontrar el listado general de la prueba, de la que iremos dando detalles:

http://www.cronovila.com/clasificaciones/2010/ResOnda2010pdf.pdf

1 comentario:

  1. Buenas, soc un corredor independent de Vila-Real que este matí ha estat corrent la volta a peu Fira D'Onda.Bo, el meu motiu principal de escriure es per a felicitar-vos per la gran organizació que ha hagut en la volta i el gran avituallament al final de la cursa, amb diverses begudes i fins un entrepà(no estem molt acostumats en els últims temps a estos detalls en altres llocs,la setmana que be tenim un ejemple)i que dir de la borsa del corredor,camisa,calcetins,braga...hau estat de 10.Ja ho fet constar a cronovila pero per una vegada que baixe de quaranta hi ha un error en la clasificació vos deixe el meu nom i dorsal per si podeu fer algo.Francisco José Bellmunt Calpe nº 31 pero la etiqueta en el codig que anava al dorsal era la del 30,supose que ahí ha estat la errada,Abel belles Guimerà ocupa la quinta posició i la meua.Bo, vos deixe un salut i felicitats.Ens veiem prompte.
    El dit Gracies per tot.
    Francis.

    ResponderEliminar